Subject: Palve kohtumiseks - AS Tartu Agro [TGS:33670]
From: Triinu Järviste | TGS Baltic <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Jaana Lepik" <[email-masked]>, "Ivar Siska - MKM" <[email-masked]>, "Geir Veski" <[email-masked]>, "Pirkko-Liisa Meius" <[email-masked]>, "Olavi Petron" <[email-masked]>,Liis Hääl | TGS Baltic <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Mari Anne Rohtla | TGS Baltic" <[email-masked]>, "Alo Aasma" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>,Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 16:00:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Hr. Terras ja Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

Edastame manuses AS Tartu Agro palve kohtumiseks ministeeriumiga seoses 
Euroopa Komisjoni 25.11.2024 otsusega SA.39182.

Komisjoni otsusega seotud menetlus on kestnud juba eelmise aasta lõpust ja 
üleval on mitmeid olulisi teemasid, mida on olukorra õiglaseks lahendamiseks 
vajalik sisuliselt arutada. AS Tartu Agro juhataja Andres Härm taotleb 
käesolevaga võimalikult kiirelt kohtumist, et tutvustada olukorda vahetult 
ja taotleda läbimõeldud tegevust.

Lugupidamisega

Triinu

Järviste

Partner, vandeadvokaat

  <http://tgsbaltic.com/assets/Uploads/TGSbaltic-signature.jpg>

Liivalaia 36

,

10132

Tallinn

,

Eesti

Mobiil: +372 5663 7458

,

telefon: +372 626 4300

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tgsbaltic.com/> www.tgsbaltic.com

NB! Tallinna kontor asub uuel aadressil.

​Advokaadibüroo TGS Baltic AS on äritegevuse nõustamisele spetsialiseerunud 
advokaadibüroo Baltikumis. Meie Eesti, Läti ja Leedu kontoris töötab üle 200 
advokaadi.

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud üksnes 
e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on privilegeeritud, 
konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale seadusele 
avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks või olete 
saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas oleva 
informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt keelatud ning 
võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult teavitada 
saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma süsteemist. Täname.

​Palun tutvuge meie üldtingimustega veebis 
<http://www.tgsbaltic.com/ee/uldtingimused> 
www.tgsbaltic.com/ee/uldtingimused